Üldised müügitingimused

1.     Üldtingimused

1.1. Üldised müügitingimused kehtivad www.hektor.ee  klientide (edaspidi Klient) ja www.hektor.ee  omaniku  Valguse algus OÜ ( edaspidi hektor.ee) vahel

1.2.  Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.
Lähtutakse  hektor.ee  tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.

1.3.  hektor.ee jätab endale õiguse muuta ühepoolselt müügitingimusi ja toote hindu, et olla oma tegevuses efektiivne, konkurentsivõimeline, reorganiseerudes või muutes toote valikut.

Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud hektor.ee poes.
Kliendile kehtivad hinnad, mis on hektor.ee lehel ostu sooritamise ajal.

1.4.Esitades tellimuse hektor.ee poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus

2.     Hinnakiri

2.1.  hektor.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad 22% käibemaksu ning on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.

2.2. Ostetud Toote hinnale lisandub transpordihind kui soovite kaupa Eestis ära märgitud aadressile. Transpordi hinnaks on 10 eur (Eesti piires). Muudel juhtudel lepitakse saatmise tingimused eraldi kokku.

2.3. Kohale toimetamisekulu ei lisata ka kui klient täidab tellimuse tegemise ajal välja “Tulen ise järele”.

3.    Ostukorv ja tellimuste vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkel,  mil ta on klikkinud nupule „Lisa ostukorvi“

3.2. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.3. Klient saab vajadusel muuta Ostukorvis olevate toodete kogust  kasutades +/-nuppu või üldse Ostukorvist toote eemaldada. (kasuta “Uuenda ostukorvi”)

3.4. Hektor.ee poest ei saa osta valgusallikaid. Valgusallikaid müüme oma poodides Tallinnas Järve poes ja Tartus Sisustus Ekaubamajas.

3.5. Tellimuse vormistamiseks vajutab klient nupule „Kinnita ostukorv“

3.6. Kui klient vajab lisaks nõustamist, saab küsimused edastada vajutades nupule „ kontakteeru“ või helistades  hektor.ee  antud kontaktile.

3.7. Tellimuse vormistamisel valib Klient sobiliku kauba kohaletoimetamise- ja makseviisi.
Vastavalt kohale toimetamise viisile tuleb märkida Kauba saaja täpne sihtkoht kui soovite kulleri teenust.

3.8.  Müügileping loetakse sõlmituks kui Klient on 3 kalendripäeva jooksul tasunud 100% tellimuse summast näidatud arveldusarvele või kasutanud makse tegemiseks pangamoodulit.

4.   Tellitud kauba eest tasumine

4.1.Tasumine toimub ettemaksuna pangaülekandega.
Valguse algus OÜ pangaarvele EE901010220211309221.

4.2. Kui Klient soovib tasuda arve alusel, saadetakse Kliendi poolt sisestatud  e-posti aadressile ettemaksuarve.

4.3. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ning makse tegemiseks panga rekvisiidid ja arveldusarve number.

4.4. Kui klient pole ettemaksu tasunud 3 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, siis loetakse tellimus mitte täitmiseks  minevaks.

4.5. Toodete eest saab tasuda ka:

-internetipanga mooduli kaudu
-krediitkaartiga
-PayPal makselahenduse kaudu

-järelmaksega ( Liisi, Slice, Finora)

5.  Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Ligikaudne tarneaeg on märgitud Toote infosse. Täpsema tarneaja soovitame eraldi üle täpsustada meie klienditeenindajaga.

Juhul kui Teie poolt tellitud Toodet ei ole Tootja laos ja selle kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Valguse algus OÜ ei vastuta, teatame sellest tellimuse vormistamisel antud kontakti ja täpsustame info.

Juhul kui Klient on tellinud samas tellimuses tooteid, millel on erinev tarnetähtaeg, siis arvutatakse kättetoimetamisel pikimat tarneaega( kui kokku pole lepitud teisiti).

Kliendiga võetakse ühendust kui toode on jõudnud hektor.ee  lattu ning lepitakse kokku kauba üleandmine. Palume olla tähelepanelikud Tellija andmete lisamisel, sest selle informatsiooni täpsusest sõltub teenuse kvaliteet ja kiirus.

5.2. Võimalikud Kauba kätte toimetamise viisid:

-väljastatakse kliendile lähimast hektor.ee poest Tartus ja Tallinnas. Vt Täpsemalt Kontakt

-saadetakse kulleriga

5.3 Kaup väljastatakse e-poe keskkonnas koostatud tellimuse ning isikut tõendava dokumendi alusel. Kui Kaubale tuleb järgi kolmas isik, keda pole tellimusel märgitud, palume sellest teavitada eelneval info@hektor.ee aadressil.

Kauba üleandmisel antakse kliendile arve vastavalt kliendi soovile kas paberikandjal või edastatakse kliendi meilile. Arvel näidatakse täpne loetelu tootedest, mis hetkel üle antakse.

5.4. Kui teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada Toodete kohale toimetamise aeg ja sihtkoht.

5.5. Hektor.ee jätab endale õiguse muuta vajadusel kohale toimetamise viise.

5.6. Kauba vastuvõtmisel  tuleb kontrollida selle seisukorda.Puuduste korral tuleb koheselt informeerida  müüjat aadressil info@hektor.ee või kullerfirmat. Võimalusel pildistada probleemset kaupa. Saatelehele alla kirjutades kinnitatakse, et kaup oli korrektne ja komplektne ega oma puudusi.

6.  Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Hektor.ee  on õigus tellimus tühistada kui Klient ei ole tasunud vähemalt 3 päeva jooksul tellimuse vormistamisest või kui toodet ei ole enam saadaval ning asendustoodet ei leita.

Tooted, mis on valmistatud kliendi individuaalsete vajaduste ja soovide alusel eritellimustöö alusel, tagastamisele ei kuulu.

6.2. Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust. Tagastuskoht lepitakse eelnevalt Kliendiga kokku.

6.3. Toote tagastamise kulud kannab Klient kui vahetuse soov tekkis Kliendil. Kui toode oli kahjustatud või ei vastanud tellitule, kannab kulud hektor.ee omanik.

7. Kaebuse esitamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele kehtib kaubandusest ostetud kauba puhul müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Sellest esimese 6 kuu jooksul tekkinud puuduse puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. 7.2. Kui puudus on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda asja parandamist või asendamist. Kui parandamine ei ole võimalik, võib toote asendada. Raha tagastamist on võimalik nõuda üksnes juhul kui asendamine ei osutunud võimalikuks mõistliku aja jooksul.

7.3. Asja puuduse ilmnemisel võib tarbija saata kaebuse e-posti aadressile, lisada arve numbri või arve koopia, kontaktandmed ning kaebuse sisu. OÜ Valguse Algus vastab Kliendile 15 päeva jooksul teate saabumisest.

7.4. Eeltoodud tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimiste teel, on mõlemal poolel õigus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee . Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee

8.    Muud tingimused

8.1. hektor.ee   kasutab Kliendi  isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidensiaalselt.

8.2. hektor.ee  jätab endale õiguse saata Kliendile infot, kui Klient on andnud nõusoleku või tellinud hektor.ee  uudiskirja

8.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.